Kızlar 18 günlük bebeğim var hiç kilo almamış.2950 doğmuştu 3 kilo olmuş.50 gr sadece almış. doğum kilosu 18 günlük oldu hala aynı kiloda nerdeyse .Doktor zayıf dedi.3400 3500 olması gerekirdi artık dedi.Nasıl kilo aldıracak.Mama da ver dedi.veriyorum aslında ama hala alım yok.Ne yapmam lazım çok kötü oldum.Hiç almamış