Med merhaba yorumları okudumda tek cocuk olarak sıze bıraz kendımden bahsedım, bu arasa 4 aylık bır oglum var . 27 yasındayım tek cocugum ama aslında tek olmadım hiç çook kalabalık bır aılemız vardı her sey harıkaydı kuzenlerımı hep kardes yerıne koydum ve hıc kardes aramadım ve hıc bencıl olmadım( kalabalık ortamdan dolayı) takı bundan 4-5 sene once umıversote yıllarımda yasanan bazı aılevı olaylar yuzunden kuzenlerım teyzem dahıl herkes bana arkasını dondu gurbette olmama ragmen bır kere kımse nasılsın bıle demedı , anneannem buyuttu benı anne baba ayrı babayla gorusmuyorum anneannemın bana aylık gonderdıgı 50 tlyı bıle sorguladılar olaylar cok cırkın boyuta geldı. 6 kardesler bırbırlerının arkasından konussalarda o zaman baktımkı hepsı kenetlenmıs ben önlerıne kırmızı hala serdım onlar benı hıce saydı demem o ki kardes baska sımdı gurbetteyım evlendım ıstanbula geldım dertlesecegım bır tek annem var , ınsanın dayanma gucu olmalı bır sıgınagı.. demem o kı maddı gucunuz el verıyorsa eger 2. Yı Allahda verırse yapın:) cok uzattım ama bu konuda cok cektım , paylasmak ıstwdım. bu arada bende araya 3-4 yıl koyma taraftarıyım eger kaza kursunu olmazsa😂