Merhaba bebeğim 3 günlükken sarılık olduk ve yoğun bakımda yattık çok şükür ilk gün toparladı kendini şimdi 56 gunluguz o zamandan kalan korkumda var bebeğim sanki sarı gibi ama sarilikla ilgili belirtisi yok göziçi rengi beyaz düzenli emiyor da bu ara çok yumurta tükettim o sarılık vermiş olabilir mi kendim elham yaptığım içinde kuzumun ellerini deldirmek istemiyorum 😐😐