beroni 6 gündür kakasını yapmıyor, zorlanma, sızlanma da yok, ne yapmak gerekir? Fitil mi alalım, bilemedim. Pazartesi 5. Ay kontrolü var, beklesek mi o zamana kadar? Ne dersiniz kızlar?
Mumoslu30 beroni Canım poposuna zeytinyağı surebilirsin minicik kulak cubuguyla mama aliyorsa icine seytinyagi damlatabilirsin bir cay kaşığı icin rahat etsin ama anne sütü aliyorsa 10 gune kadar normal sayiliyor kakasini yapmamasi 😍🧸
Adbrsh beroni ek gıdaya başladınız mı? Ben patates havuç muz kesip bir kaç gün kabak ve bal kabağı verdim zeytinyağ damlattım içine. karnına ayak altına masaj yaptım suyu az içtiğini fark ettim gün içinde su teklif ettim sürekli ve şükür daha iyi günlük az da olsa yapıyor.Bir de doktor az beslenmekten olabilir demişti sütüm artsın diye günde 6 adet b12 içiyorum 1 ölçek falan da mama veriyorum.büydükçe süt yetmiyormuş bebeklere bu da kakayı etkiliyormuş
GoktugUras_mom beroni önceki aylar nasıl yapıyordu kakasını azar azar mı yoksa biranda mı yapmamaya başladı
aselsmommm beroni ya bende ayni baslik altinda tartisma acmistim. Benim kizimda da ayni problem var. Zeytinyagi, masaj herseyi deniyorum yok. En son malesef fitil koymak zorunda kaliyorum. Onceleri cok az mama veriyor, sadece anne sutu ile besliyordum. Bu ay mamayi arttirdim malesef. Kimisi anne sutunden dolayo diyor cunku :( bu arada sizde de ayni rahatsizlik varmi? Anneden kaynakli da olabilirmis ?
Mumoslu30 beroni pazartesiyi bekle annesi o zaman ama poposuna kulak çubuğuyla zeytinyagi sür anne sütü alıyorsa normal bu kadr süre enfise etme💐
beroni GoktugUras_mom her gün düzenli olarak yapıyordu, birden yapmamaya başladı. Fitil koyduk ve sonuca inanamadık. Kum gibi yaptı bebeğim. 🌺🙏
beroni aselsmommm Ben 6. Günün sonunda ilk kez fitil verdim ve kum gibi bol bol yaptı kakasını. Umarım düzelir bundan sonra. Anne sütü alıyor sadece. Teşekkürler 🙏🌼
Kubra_K beroni bizde aynı durumdayiz canım 4 ay 12 günlük sadece anne sütü alıyor haftada bir kere yapiyo bazen on günde bir ama herhangi bi sıkıntısı yok çocuğun gayet rahat yaparken de öyle rahat yapıyo..kırkı çıktıktan sonra sonra başladı bu durum kaç defa doktora götürdüm normal dediler anne sütünde 12 güne kadar normal dedi doktor