Cihan47 Bebeklerle sık sık konuşun deniliyor aslında bir tek adı için değil altını değiştirirken bile konuşulması bebek hafızasında çok etkili diyorlar ben iki kızım da çenem düşmüş gibiyim sürekli anlasın anlamasın konuşurum sohbet ederim ilk kızım konuşmayı çok erken sökmüştü Türkçesi gayet düzgün 5 yaşında su an belki bundan olabilir emin değilim 🤔