Pol34 kız kardeşlerimin ikisinde de ve yakın arkadaşımda da pandora var hepsi severek takıyorlar, charm bataklığı diye bir şey var ama aldıkça alasın geliyor 😂 benim hiç ilgimi çekmedi o yüzden almadım, onun yerine swarowskiden kelepçeli bilekliklerden aldım üzeri full taşlı küpesiyle birlikte, o da ömürlük benim için her gün takmıyorum zaten sadece dışarı çıkarken kıyafetime uygunsa, ama pandora sürekli takılabilir.