Merhaba hanımlar, 3 aylık oldu bebeğim genelde anne sütüyle besleniyor nadiren akşamları mama veriyorum ve dışarı çıktığımızda emzirme şansım olmazsa mama hazırlıyorum doktorumuzda bir sakınca görmüyor bu konuda zaten. Neyse çok uzattım.. şimdi uzun süreli dışarda kaldığımız zamanlar için sütümü sağıp yanıma almak istiyorum, şimdiye kadar gerek görmemiştik buna ama sanırım baya bir ihtiyaç. anneme bıraktığım zamanlarda da aklımın evde kalmaması adına pompa/makine almayı düşünüyorum. Sizden ricam kullanıp memnun kaldığınız süt sağım cihazı var mı bugün eşime aldıracağım ve birde sağdığınız sütleri nasıl veriyorsunuz ısıtıp mı yoksa öylece mi veya termosa mı koyuyorsunuz? Bu konuda hiç bilgim yok yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰