Allah bu hastalığa yakalanan herkesin yardımcısı olsun özellikle küçük bebeklerin.Kızlar daha önce post açmıştım en yakın arkadaşımın düğününe gidemedim o zaman bebeğim küçüktü geçen gün gittim artık 7 ay olmuştu evleneli ayıp oldu ona.Arkadaşım evlendikten sonra kaşınma hastalığına yakalandım falan dedi kaşınıyordu da 7 aydır çekiyorum dedi doktorlara gitmiş tahlil vs bir sürü şeye bakılmış alerji denilmiş eşine de bulaşmış ama geçmiş son gittiği doktor hap iğne merhem vermiş ben de uyuz olmadığına emin misin diye sordum defalarca evet eminim dedi dr uyuz değilsin demiş ama ağzından da eltisinin de kaşındığını ona gitmediğini kaçırdı büyüm ihtimal uyuz bana söylemek istemedi hem benimle hem de bebeğimle yakın temasta bulundu bebeğimi çok öptü iki gün oldu ona gideli eve geldim hemen bebeğimi kendimi yıkadım kıyafetlerimizi vs yüksek derecede yıkadım eşim abarttığımı söyledi nihayetinde bebeğimizi riske atmazdı dedi ama benim içim içimi yiyor nedense uyuz diye hissettim kızlar bu hastalığı geçirenler temastan kaç gün sonra belirtiler çıkıyor yarın da yeğenimin doğum günü oraya gidicez eğer öyle bir ihtimal varsa hiç gitmeyeyim insanları riske atmayayım 😢