Edagulgonce Merhaba kızlar, bebeğim kolik doktorumuz Aptamil conformil önerdi onu kullanıyoruz gayet iyi geldi bebeğime ama 2 günde bir 120 tl çok gelmeye başladı artık. Bir mamayla bitmiyo malumunuz. Gaz yapmadı dediğiniz başka mama markası var mı?
Derya2867 Edagulgonce sma comfort ve sma laktozsuz mama bu iki mama bizi çok rahatlattı ama bebeğim tadını beğenmedi ve içmek istemiyor çığlık çığlığa kıyamet kopuyor öyle yediriyorum