Bebeğim normal de iştahla içiyordu ama 6 aylık oldu ıcmeyı ıstemedı tadını begenmıyor içine ne koyabilirim bır kere pekmez koymustum az öyle içtii fikirlerinize açığım aç kalıyor aksama kadar ıcmıyorr kesınlıkle bu arada bütün mamaları denedım içsin diye yok yanı ılla ıcıne sekerlı bısey katmam lazım.