Sinem66 Kızlar 1 hafta olacak hala tuvalete çıkamadım önerisi olan var mı ? Bugün doktor kontrolüm var soracağım ama doğal öneriler arıyorum
Caghannemine Sinem66 duphalac şurup kullan canım ben öyle rahatladım şekerli su gibi düşün bana doktorum onu verdi
lalbg Sinem66 en güzel çözüm kuru kayısı, ev yapımı yoğurt, kefir, armut☺️Kayısı çayı da içebilirsin her gün☺️
Alpyigit Sinem66 üç sezeryan doğum yaptım üçünde de hastanede başladım kayısı meyve suyu içmeye ve kayısı kurusunu yemeye inanın ilaca falan gerek kalmıyor doğal yöntem hemde süt yapıyor
Caghannemine Sinem66 yok canım olmuyo ilaç olarak düşünme onu sabah öğle akşam içiyosun direk rahatlıyosun zaten istediğin kadar kullanabilirsin bi yan etkisi yok yani direk bağırsakları yumuşatıyo🥰
Alpyigit Sinem66 gün kurusu var oda kayısı ama siyah olanı o daha çok etki ediyor bide onu deneyin. Ama onu yedikten sonra su tüketin inanın hemen etki ediyor
Omrumkrkmz Sinem66 kayısı yedim sabahları aç karnına bende de oldu çok zor bi durum bide hakiki zeytinyağı ıctım canım çok işe yaradı
Ipekoz Sinem66 et, baharat, acı tüketimini azaltıp kuru kayısı, kuru incir, kuru dutu sık sık tüketmelisin. Hatta bu kuru meyveleri kaynatıp suyuyla birlşkte tüketirsen süper etki eder. Bol yeşillik, yulaf, sebze yemekleri ye lifli gıdalar çok önemli
Arsima19 Sinem66 sulu beslenin.sebze ağırlıklı bamya çok iyi geliyor. doğum sonrası en kötü şey kabız olmak o kadar dikkat ettim yine de kabız oldum hatta basur olmaya yaklaştım. 3 ay geçti hala tam düzelmedi. Doğum öncesi asla biyle bi şikayetim olmamıştı.
Sinem66 Caghannemine ishal mi yapıyor direk ay çok zormuş ya gerçekten 1 haftadır karın zaten şişti iyice şiştim sanki 😂
Caghannemine Sinem66 ishal gibi değil de yumuşatıyo kolay çıkıyo bak sen bi al dene memnun kalırsan dua et bana hahsh😂