Kızlar merhaba 6 buçuk aylık oğlum var şimdiye kadar hiç böyle bişey olmamıştı yaklaşık 10 gündür geceleri uykusunda agliyo emziği verince susuyo gece 2 kere mamaya uyaniyo onun dışında en az yirmi kere emzik vermek için uyanıyorum çok agliyo çünkü hani emzik için uyanuyo desem doğduğundan beri emzik kullaniyo bı tek uyurken veriyorum oda uykuya dalınca atar sabaha kadar hiç vermezdim ama bu gunlerde neyi var bilmiyorum iki gün önce gittim doktora dış gorunmuyor dedi dişten değilse niye agliyo bu çocuk