Bizde 2 aylığız. Artık resmen bebek olarak görmüyoruz bizimkini. Konuşulmak istiyor, ilgi istiyor, kucak istiyor, gezmek istiyor öyle kucakta oturmalı duramazsın illa gezeceksin, ellerini emiyor ama yok uyumuyor. Emziriyorum az mayışıyor gözler yarım, ana hop tekrar cin gibi açıyor. Görümcem geldi ayağında sallamaya başladı dedik yeterki azıcık uyusun, orda bile 25,30 dk gözler kısık durdu. Emzikte tutmuyor kusturuyor kendini o yüzden uykuya geçişler hep Bi sıkıntı. Valla atakları cidden yoruyor ne atakmış arkadaş en son biz bi atak geçireceğiz vay eşlerimizin haline 🤦🏼♀️😄