Ummahan250820 6 ay 15 gunluk kızım var dıs etlerı sıstı dun cok huysuzdu aglayıp durdu gecede cok sık uyandı uyumadı sabah atesı 37.3 olmus ıshal oldu dıstenmı oldukı ıdrar yolu enfeksıyonu var bırde onun ıcınde antıbıyotıge basladk omu yaptıkı acaba dıyorum