Incilara Deletedmom_73 gecikmeden tam zamanında gelse hep keşke en azından böyle şüpheye düşüp korkmayız ya
Deletedmom_73 Incilara Belim ağrıyor olamıyorum diye gebelik belirtisi yok bende zaten gebe de değilim sende bir belirti falan oluyor mu kasık ağrısı göğüs hassasiyeti gibi.
EdaM2358 Incilara ben 7.ayda adet oldum 3 ay düzenli oldu şimdi tam 9 gün gecikmem oldu test yaptım negatıf çıktı canım emziriyorum muhtemelen bu yüzden düzensiz oluyor seninde öyle olmalı ama içinin rahat etmesi için test yap bi bak 🌸
Burculicee Incilara süt üretimine göre değişkenlik gösterebilir yinede emin olmak için test en sağlamı 🤗
kahvekokusuu Incilara gayet normal ilk 1 sene düzensizlik birde Şubat 28 çıkmıştı onu da dikkate alın 🤗