SelimSongur Benim bebeğim yapmadı sanırım şimdi bağırsak enfeksiyonu var . Doktor sordu ama hatırlamıyorum .
NekwaSultan SelimSongur 2 doğumum da da onu yapmadan cikarmadilar ki ikisi de gece yapmıştı. Çünkü bebis anne karninda almis olduğu gereksiz ne varsa onla atıyormuş.
Sarekuzu_19 SelimSongur Benim kızım mekonyumlu doğdu haftası geçtiği için karnımda yapmış kakasını poposunda kaka vardı çıktığında 😂Ama Allah korumuş bişey olmamış bebeğime
Burcu35 SelimSongur Doğduğu anda hemşirenin kucağına yaptı ve 2-3 gün daha devam etti yapması sonra sarıya döndü kakası
SelimSongur Bizimki yapmadı hiç ben siyah kaka görmedim hiç bağırsakları enfeksiyon var şimdi kolonoskopi yapıldı o zaman doktor sormuştu bende normal kaka sandım yaptı dedim . Siyah kaka yapmadı hiç
[silindi] SelimSongur doğduğu gün yapmasa bile bi kaç gün içinde yapa yapa kakası normalleşir. Siyahımsı yapışkan bi kakadır mekonyum.
SelimSongur [silindi] biz hiç öyle bir kakasını göremedik ya . 2 aydır su gibi ishal doktorumuz sordu ama hatırlamıyorum dedim
[silindi] SelimSongur Doğum sırasında yapmış olsa bile mekonyum tek seferde bitmez bence dr la bunu tekrar görüşün. Hamilelikten başlayıp süregelen bi bağırsak sorunu olabilir bebeğinizde.
Derinkomm Doğduktan 2-3 saat sonra yapmıştı bikaç gün sürdü yavaş yavaş sarıya döndü. Siyah yapışkan bişeydi zor temizleniyodu zorlanıyodu da yaparken.
Busss 2 gün sürüyor o mekanyum kakası siyah balçık gibi birşey. Bizimde öyleydi 2 3 gün sonra düzenlemeye başlamıştı.