Yusufum2021 Ya bnm 5 gündür adet geçikmem var prezervatifle korunuyoduk kasıklarım ağrıyo kaç gündür ha oldum ha olacam diyorum ne gelen var ne giden, 😅😒
Nesrincente Yusufum2021 prezervatifle hamile kaldığım ıcın teselli vereöicem çiçeğim hayırlısı olsun 😊
Mjgntnrkl Yusufum2021 stresten olablir canım benm 10gün kadar gecikti. Geldi sonunda içim rahat etsin diye test yaptım negatif. Sende test yap istersen
burcumasalhazal- Yusufum2021 benimde 10 gün geçti bu ay bence normal emzirdiğimiz için giç stres yapma
Yusufum2021 MiniKaya ayy inşallah canım ya Rabbım şuan için olmayanlara versin bebişim daha çok küçük çünkü
Yusufum2021 Mjgntnrkl içim hiç rahat değil yaa bi tereddüt bi tereddüt anlatamam valla ya kana da yarın aktırırım inşallah çünkü hastaneyee gittim bizim burda ki kadın doğum acili 5 kuruş etmez