Masal0202 benim bebegimde 2 aylık gündüz saat başı emziriyorum canı ne zaman isterse. Gece 11 gibi uyuyor 4 bucuga kadar uyanmıyor. 4 bucukta emziriyorum uyanmadan tekrar dalıyor. 7 bucuga kadar yine uyuyor ondan sonra neşeli neşeli kalkıyoruz. Acıkınca kendisi uyanıyor rahat olun bence. Biz bu ay 1 bucuk kilo aldık aç kalsa kiloda almaz diye düşünüyorum