Bebeğim 53 günlük gündüz ateşi 37,4 oldu tek kat giydirdim biraz işe yaradı şimdi kulaktan ölçüyorum kulaktan 37 alından 37,2 çıkıyor ılık suyla sildim bebeği şimdi tek kat giydirip ince bir kundağa sardım bıraktım beşiğe kaç saatte bir kontrol etmeliyim ve daha başka ne yapabilirim biraz bebeğim uykuya meyilli gibi oldu bu da normal mi acaba