Bsragktg0802 Normalde 2 saatte bir kaldırıp emziriyorum ama geceleri 4 bazen 5 saat yatıyor ağlamıyor bende uyanamıyorum . Ama korkuyorum yA kan şekeri düşüp ateşlenir mi diye . Sizce kaldırmalı mıyım .
limonlukarpuzzz Bsragktg0802 doktorumuz 3 aylik olana kadar uyandirin demişti uyandirin daha çok küçük şekeri düşebilir..
sehrengiz_8 Bsragktg0802 canım dört saati geçirmemek kaydı ile uyuyabilir demişti doktorum çinkü uykuya da ihtiyaçları var. Benim oğlum da dört saati geçirmemek kaydı ile uyuyor. Zaten bir düzene girince acıkınca kendi uyanıyor. Acıktığında uyanan bir bebek ise uyandırmana gerek yok demişti sen de uyanık olduğun zamanda takip et acıktığında uyanıyorsa uyandırma
Glcntna Bsragktg0802 1.aydan sonra 4 saaatte bir dedi bizede yada kendi uyansın demişti ama ben 3 saatte bazen 4-5 saatte veriyorum. O kaldırıyor