DlKeLa
Merhaba,
Benimde 3.5 aylık bebegım var geceleri kalkıyor ağlıyor normalde emer yatardı bi kav gündür ağlıyor bende bir saat oyalıyorum. Sonra eşimle battaniyeye sallıyorum elimizle, dalıyor, ayağıma alıyorum yarım saat, sonra beşiğinr koyuyoruz. Sizde deneyin isterseniz