limonlukarpuzzz yaşayıp yaşamadiginizi bilmiyorum ama benim bebeğim de yogunbakimda kaldı ve önce 50 cc ile beslemeye baslad8lar,12 günün sonunda 80 cc ile taburcu ettiler.Fazla miydi evet bence çok fazlaydı el kadar çocuğa.Ama doktor öyle uygun görmüş,bebek de reddetmemis içmiş.Ben elimden geldiğince memeye yonlendirmeye çalıştım,mama max 1 öğün veriyorum vs..Ama inanın şuan 2 aylık olduk versem120ye kadar içer.Ama ben frenlemeye calisiyorum 90la.Hatta korka korka gittim son randevuya acaba mamayı azalt vs der mi diye😃 demedi sabit tutalım arttirmayalım dedi.Yaani diyeceğim o ki bazen insanın elinde olmuyor(yogunbakim vs surecleri) 😊