Irmak21 Niye aynı saatte ağlamaya başlıyor 1 buçuk da başlıyor sabah 4 buçuğa kadar dönüyor inliyor kıvranıyor neresi ağrıyor doktorlar diş dedi çıktık 18 aylık olduk niye inliyor ya çıldırmak üzereyim 10 da uyuyor 1 buçuk da başlıyor
Mihranimmm Irmak21 kizim 25 aylik. Aynı dediğiniz gibi halen daha aynı şekilde 1 de uyanır en geç sabah 5 e kadar sallarız.
Sinemisssss Irmak21 ne kadar süredir böyle benim kızımda 2 azı dişi aynı anda çıkardı geceleri inlerdi ağlardı dişler cıktı 1 hafta oldu şimdi de köpek dişleri ucları göründü belki sizinki de öyledir
Gulsenck Irmak21 16aylık kızım bizde aynıyız 1.5da kalkıyor sallıyorum uyuyor yerine koyuyorum anımda uyanıyor sürekli ıı ıı diyip duruyo doktora sordum emzirmeyi bırak dedi emmekle ilgisi yok ama önceden 2saatte bi kalkardı şimdi uyumuyor 1haftadır böyle sonuç saat kaç oldu ben gram uyumadım 2aylık hamileyim
minikbaykus Irmak21 Aaaaa aynı biz. İki de başlıyor 4 e kadar kıpır kıpır asla uyumak bilmiyor. Saat başı dk başı kalkıyor 26 aylik
Mihranimmm Irmak21 doktora sormadım bilmiyorum. Sallamasak ağlıyor evet. Ben krize çok girdim oturup ağladığımı bilirim ama yok inadı inat. Hic vazgeçmedi o huyundan. Söyle aralıksız 3 saat uyusun müjde verecegim birine.
Irmak21 Mihranimmm ben öyleyim kendime zarar veresim var yıldım aylardır böyle ona da yazık bana da çalışıyorum uyku nedir unuttum alerjik bebek ondan mu diyorum yok yani ağrı kesici verdim şimdi oda bir umut yok kız 2 saate razıyım saat başı uyanırdi ona da razıyım
Mihranimmm Irmak21 Ben de ogretmenim . Sabah 8 akşam 3 okuldayım. Okula zombi gibi gidiyorum. Çare bulamadım, 3 gündür de hasta hepten bıraktı uykuyu. Bu saat olmuş hele sallıyorum.
Woman35 Irmak21 instagramda görmüştüm eğer bi sorun yoksa tam uyanıcağına yakın hafif oynatın yanağını okşayın belki işe yarar ama uyanırsa da sövmeyin bana 😅😅