g-k-s0212
Zaman çok zalim. Keşke hiç büyümeseydik diyorum. Keşke dört sene öncesine dönsek dediğimde çok. Zaman aslında çok korkutucu. Kaybedişlerin en büyüğünü yaşadım ve zaman üzerinden geçti.. Geriye anılar, fotoğraflar, toprağı kaldı. Şimdi gidip toprağına bile sarılsam onun o güvenli kollarını vermiyor bana. Zaman çok acımasız. Keşke diyorum bir saniye bile ayrı geçirmeseydik.