Merhabalar kızım 3 nisanda tam 2 yaşına girecek sütten kesme kararı aldım hem gerçekten sabırsızım diye hemde gittikçe bağlanıyor diye ve birde veremediğim kilolar yüzünden 90 kiloydum 4 ay içerisinde 10 kilo daha aldım emzirmek diyet yapmaya engel değil biliyorum ama ben yapamıyorum sürekli birşey yeme isteği oluyor bü yüzden bügün hiç vermedim ama şuan göğsüm sızlıyor ve kendimi çok kötü hissediyorum uyuyamıyorum bügün bir akrabamız daha küçük sütün varsa iki buçuk yaşına kadar emzir dedi çok kafam karıştı ama şu da var gerçekten kilolarımı taktığım için mutsuzum sabırsızım ve bunuda hayatıma yansıtıyorum farkındayım çok uzattım ama sanırım fikirlerinize ihtiyacım var saçma belli ama bunları yazarken bile ağlıyorum vicdanım çok rahatsız