Altayaaa Kızlar evet yatagını ayrıdım ama bu sefer ben uyamiyorum 🤭 kendimi eksik hissediyorum . Ne zaman alışacam 😁
birmelekannesiiio Altayaaa kaç aylık ? Benim kızımda nisanda 1 yaşına girecek ama ben ayıramicam galiba kendimi hazır hissetmiyorum
Elisabbyy Benim kızım da 9 ay 5 günlük yatağınızı mı odanızı mı ayırdınız ? Benm kızım beşikte yatmıyor mallesf eşim ben ve kızım yatakda cebelleserek uyuyoruz 😀
Altayaaa Elisabbyy şimdilik yatagını ayrıdım ileride odasını . Bizde aynıydık hep baktım bebegim bir aygı benim başımda bir ayagı babasını 😃 . Açıkçası korktum bebegim için .