Sinemisssss Kızım 15 aylık şu an 4-5 tane kelime var ama son 3 gündür her anı kendine kendine anlamsız sesler, mırıldanmalar , ağzında sürekli bir konuşma hali ama tabi bebekçe konuşmalar var ve asla susmuyor . Sormak istediğim bebekleriniz konuşma öncesi böylemiydi . Herkes yakındır ciddi bir anda konuşmaya başlayacak diyor da merak ettim
Bebegimm1 Annesiballisiii benm bebegimde bir seyler anlatiyor elini kolunu kaldiriyor konusurken ama mirildaniyor acaba konusmaya mi calisiyor ama bunu kucukken de yapardi ne yaptin oglum ne dediler ne anlattirlar hadi banada anlat yaa öyle mi olmuş faln derdim boyle elini kolunu kaldirip anlatmaya calisiyor cozemedim henuz 15 aylik henuz birden konuşurmu ki ama dahaca anne bile demiyor😁
Bebegimm1 Annesiballisiii baba mama ver gel (teyze bunu degisik soyluyor) kelimesi var ama anne demiyor her gun tekrarliyorum ama yok demiyor
Annesiballisiii Bebegimm1 benim kızım da anne demiyor Baba diyor. Hiç kelimesi olmaması sıkıntı derdim ama kelimesi var. Bol bol karşınıza alıp gözlerinin içine bakarak konuşmak gerekiyor hızlanması için. Bide asla anne demesi için veya konuşması için zorlamayın ters tepebilir. Ve yanında neden konuşmuyorsun neden anne demiyorsun gibi suçlayıcı ve baskılayıcı şekilde de konuşmamak gerekiyor bunu bize çocuk doktorumuz söyledi. Zamanla açılacaktır 💐
Bebegimm1 Sinemisssss yaa galiba😍 geçen markette kadinin yanina gitti bir seyler anlatiyor kadina sanki çok derdi varmis gibi el kol yapiyor birde anlatirken 🤣
Sinemisssss Bebegimm1 😂😂 yerim ya acayip tatlı oluyorlar kızım da eli kolu hiç durmaz hele bugun konuşmaktan yoruldu yavrum ya ☺️
Bebegimm1 Sinemisssss ahaha yorulsunlar akşama kadar tepemizden inmiyorlar azcik da onlarin pili bitsin 😁 hazir yaşiti biri varken sorim aktivite olarak neler yapiyorsunuz 😁
Bebegimm1 Annesiballisiii yok yok hiç zorlamam sadece hatirlatirim gun icinde her gun belki der diye ama yok mesela hic duymadigi şeyi soylerim onu tekrarlar eğer işine gelirse ama her gun soyledigim şeyi tekrarlamiyor 🤦🏻♀️ arkadasimin bebegi anne anne diye geziyor.ama baba demiyor pek.fakat onunkide herkese anne diyor acaba bilincli soylemiyor yada anlamiyor mu diye dusunuyorum bu aydaki bebekler🤦🏻♀️
Sinemisssss Bebegimm1 kızım sağolsun ama yapamıyoruz onun ilgi alanı duşa kabin içi , musluklar,çekmeceler, tabak çanak, koltuk tepeleri ve sokak en cok sevdiği şey park öyle evde hanım hanım oturupta aktiviye yapıyım dedim yok direk sıkılıyor kaçıyor cnm ya
Annesiballisiii Bebegimm1 Olabilir 2 yaş civarı bilinçli bir şekilde anneye anne babaya baba derler. Benim kızım mesela babası dışında kimseye baba demez.
Bebegimm1 Sinemisssss aynisi 🤣🤣 bende evde aktivite yapamiyorz diye disari cikartiyorm her gun sosyallesin bari diye 😁
Sinemisssss Bebegimm1 aynen zaten yaz geliyor rahatız artık çok şükür ben bugun 3 kez cıktım düşün evde baş başa kalmayalım diye 😂😂
Sinemisssss Bebegimm1 wallahi günlerdir evdeyiz o kadar bunaldık ki bugun havayı iyi görünce uyandı cıktım , yemek yedi cıktım , akşam üstü bir ara çoştu yine cıktım 😂😂 zaten giysiler hazır sürekli
RuzgarMommys Evet gerçekten açılıyorlar birden 19 aylik benim oğlumda Şimdi bizden her duyduğu kelimeyi taklitle.söylemeye çalışıyor Bide yatarken bildiği bütün kelimeleri tekrar ediyoor Annii babaa hayydii dede 😂😂