Kızlar merhaba 3 ay 27 günlük oğlum var çok uzunca değil ama 2.5 aylıktan beri yavaş yavaş başlatmıştım oturur pozisyona kucağımda falan şuan koltuğa koyuyorum destekli şekilde ama 5-10 dakika duruyor keyfi de gayet yerinde sanırım seviyor oturmayı siz ne zaman oturtmaya başladınız ? Ne kadar süre destekli oturur pozisyonda tutmalıyım sizce?