FHKK Kızlar oğlum 33 aylık pazartesi günü grip oldu atlattı falan ama ne yazık ki geniz akıntısı var buda öksürük yapıyor balgamlı rahatsız ediyor dün istifar etti şimdi yine zorlandı, balgam söktürücü ilaç mı alsam ya da ne kullansam ?
Benimoykum FHKK kafanıza göre almayın çörek otu yağı doğal balgam söktürücü ıhlamur gene aynı şekilde serum fizyolojik yapın günde en az üç kere burnunu sumkurtun sumkuremiyorsa babyvac alın süpürge ye takılıyor burun temizliği için balgam i en çok ta serum fizyolojik ile atar
fn2827 FHKK bi sağlık ocağına falan götürün bence.en iyisini doktor bilir.aile hekiminiz verir bi balgam söktürücü 3 güne toplar inşallah geçmiş olsun. Yanlız ihmal etmeyin öksürük bronşite çevirir.
Ceylanergen FHKK canım prospan al , çok iyi bir ilaç bebeğim 2 aylıktan beri hep kullandım ilk 3 gün öksürük yapıyor korkma sonra hemen bakgamı atıyor çok rahat üstüne şurup tanımam rahat edersin
FHKK Benimoykum burun spreyi var zar zor sıkıyorum onu canım yarın da benim hastane işim oldugu için sağlık ocağına yetişemem diye direk ilaç alayım diyorum o yüzden
FHKK fn2827 saol canım şiddetli öksürük değil şükür ki yarın benim hastane işim oldugu için direk ilaç almayı düşündüm ama devam ederse tabi ki götürürüm 🤗