Kumsfat Xsedapolat1 benim kizim 10 aylik olmak üzere 2 gündue ishal kulaklarini cekiyor surekli huysuz iştahsiz😑 artik bu disler çiksin diyorum henuz hic dis cikartmadi😇
Xsedapolat1 Kumsfat çok zor geçmiyor mu ya ? Gerçekten ben acısız ağrısız diş çıkaran bebek ve çocuklara hayret ediyorum maşallah onlara darısı bizimkilere😅🥰
Kumsfat Xsedapolat1 çok sıkıntıli tabiki kim.bilir ne kadar agrilari oluyo calpol veriyorum aksam yatirirken dis topu falan veriyorum rahat cikaran bebeklere masallah gercekten😆