7 aylık bebeğim bu zamana kadar sadece mama için uyandı mamasını yiyip tekrar dalardi.son 1 aydır saat başı uyanıyor. Ayağımda salliyordum onu da istemiyor salincaginda dalıyor uykuya sadece. Bu yüzden eve kapandım kaldım. Aile bile gitmeye cesaretim yok şu gece uykusu yüzünden. Neden uyanıyor anlamıyorum. 😥