Ben şimdi e devletten yaptım ordan da başvuruşabiliyor bilgi içinde teşekkür ederiz istanbulda yaşıyoruz eşim tek çalışıyor ev kira aylık 600 kredi ödemesi var vs gibi yazdım gelen faturaların miktarını yazdım bebeğim var 6 aylık ama evimde herşey var çok şükür evlenmeden önce çalıştığım için hepsini kendim almıştım gezerken bunlara bakıyorlar mı acaba