Leylam38 İyi akşamlar 4 aylık bebeğim var hangi mamayı denediysem sevmedi en son arı mamasını aldım severek içiyor biberon maması şeklinde yapıyorum acaba günde kaç kez verebilirim sütüm az aç kalıyor bebeğim
Sldmrt Leylam38 arı mama safi şeker dolu ondan severek içiyordur vermeyin lütfen başka yollar arayın çok çok zararlı özellikle o ayda ki bebeğe.
Ayssss1 Leylam38 4. ayda gunde 1 defadan fazla veremezsiniz onuda doktor rizasiyla 1 defa verebilirsiniz eger sutu uz yetmiyorsa devam sutu kullanin