Bahar44 3.5 ay oldu dikiş yerinde ki çizgi kızarık duruyor olan var mı? Yada ne krem kullandınız? Ciddi birşey olabilir mi ?
tubiiik_ Bahar44 benimde kirmizi 2 bucuk ay oldu yarisi mor gibi hatta vazerin kullaniyorum ama ağrı acı falan yapmiyo oyuzden kotu bisi dusunmuyorum
zeynepliyakusum Bahar44 benim 6-7 aydan sonra düzelmeye başladı ve şu an 18 ay oldu doğum yapalı normalde beyaz incecik belli belirsiz çizgi kaldı sadece ama soğuk havalarda üşüyünce ya kırmızı yada mor oluyor
Bahar44 Fito krem ve bepanthoç scar jel vermişlerdi ama bugün farkettim biraz ağrı olunca kırmızı duruyor korktum biraz :(