raziye-78 bizde süt alerjisi var , ne kullancagımı şaşırdım🤦♀️Arada tetikliyor yüZünde boynunda ve eklem yerinde var, bazen bepanten sürüyorum bazende kortizonlu krem, 🤦♀️İyileşmesi 20 günü en qz buluyor , bizdeki alerjiye bağlı eğzama , diger adıylq atopik dermatit