BalYavrumm valla Allah yardımcın olsun öncelikle. Aynı şeyleri iki yaşına 2 ay kala yaşamaya başladık.25. ayına girince biraz düzelme başladı. Şimdilik ben yapacagim,ben yiyeceğim, ben kendim alacağım gibi huyları devam ediyor sadece. Aksi olunca yerlere atıyor kendini ama buda geçecek illaki(yani inşallah😀). Hep sakin davranmaktan başka yol yok. Sinirlenip haraket ettiğimde işler daha fena oluyor☹️