İyi geceler hanımlar .. bebeğim 1 ay 23 günlük doğduğundan beri kakasını çok rahat yapıyordu günde 5-6 kere kaka yapan bebek iki gündür hiç kaka yapmadı. Gaz çıkarıyor ama kaka yapamıyor yarın üçüncü gün olacak aslında öyle çok sancılanıp ağlamıyor da sürekli ama ara ara ıkınıyo zorlanıyo ama bezinde kaka izi bile yok hiç yapamıyor. Acaba ne önerirsiniz? Doktora götürmeli miyim? Bu arada dün de bugün de bir çay kaşığı zeytinyağı verdim ona rağmen yapamadı .anne sütü ile besliyorum bebeğimi.