Sabahtan beri sağ alt karnımda bir ağrı var az az dı ama şimdi artmaya başladı gibi dün doğalgaz kapalıydı üşütmüş de olabilirim ki öyle düşündüm ama şimdi uyuyamayınca korktum kızlar sürekli gaz çıkardım gaz çıktıkça geçecek gibi oldu geçmedi ama bi türlü internetten baktım apandisit gibi sizce de öyle mi lütfen bilgisi olanlar yardımcı olsun