Ben çok takıntılı bi insanım hele konu bebeğim olduğunda daha çok bebeğim 29 martta 2 aylık olucak iştahlı bi bebekti taa ki 2 hafta öncesine kadar asla yemiyor şuan mamayı içmiyor saatlerce ac kalacak ki mamayı öyle içecek eskiden 2.5 saate alarm kurar öyle yediirdim onu bozdum kendi acıkınca yesin dedim ama çocuğa bi haller oldu yemiyor mamayı degistirdim bebelac gold alıyordim sma aldık onu da yemiyor sabir ve sizden yardım ısıtıyor böyle basından geçen var mı