Meli benim kızımda aynı öyle 😍 ayakları ile oynamayı çok seviyor henüz desteksiz oturamıyor. Babası sırf sizin gibi düşündüğü için o kadar öne eğilmesin canı yanmasın diye bebeyatmaz aldı onda da eğiliyor 😂 normal yani yavaş yavaş dik duracaklar inşallah kuzucuklar 💕