Hanımlar bu terbiye nedir tam bilmiyorum, 2.5 aylıkken olabilir mi böyle bir şey? . Bir iki haftadır göğüslerim çok yumuşak sanki sütüm kesildi gibi hissediyorum. Oğlum da bazen 1.5 saate ağlıyor sürekli emmek istiyor anlamıyorum doymuyor mu sizce ? Çişli bez sayısı 6-7 falan.