Aseliko7959 4 aylıkken ben başladım ek gıda her bebeğin gelişimine göre değişir başını dik tutabiliyor otura biliyorsa genelde doktorlar tadımlara başlatılmasını öneriyor hatta avrupada 3 buçuk aylıkken başlatıyolar netten araştırıp küçük bir şok yaşaya bilirsiniz ama bu platform ek gıdaya erken başlama yönünden çok çok karşı 😃 birinin bebeğinin gelişimi geridir doktoru başkama der kiminin ki ileridedir başka der ama burda ciddi ablamda bu konuda çok genelleme yapılıyor benim doktorum kayseride tek mesela işinde çok başarılı bana hafiften başla dedi ama burda herkes prof kesildi cani anne ilan etti beni umrumda mı ? Hayır 😃😃