Merhaba, bağırsakları şuan ek gıda için hazır değil 1 ay sonrada hazır olmayacak biraz daha sabredin isterseniz çünkü erken verilen ek gıda yoğun hazımsızlık ve yoğun gaza sebebiyet verebiliyor ayrıca ilk zamanlar ek gıda ile kilo alamaz çünkü 1 ay boyunca üç gün kuralı ile tadım ayı oluyor sonra öğünlere geçiliyor. Ondada temel gıda %80 anne sütü/formül mama olmak kaidesiyle