Deletedmom27337 Hayırlı geceler cümleten :)) kiwi marka bebek telsizi kullanıp memnun kalan var mı?? Ses düzeyi nasıl?
Osge01 Ben yoyko ayıcıklı olanı kullanıyorum ses çok yüksek değil ama oda da herhangi bi yere koyulunca duyuluyor .
Deletedmom27337 Osge01 pnu da favoriye ekledim ama emin olamamıştım sağolun :) gece uykuda algılıyorsunuz rahatça sesi değil mi?
Osge01 Deletedmom27337 onu denemedim bizim odada yattığı için .güzleri diğer odadan dinliyorum .ama gece biraz zor uyanırsınız gibime geliyor