Merhaba 2,5 yaşında kızım var ve iki üç gündür anne kelimesini seslenirken yedi sekiz defa durmadan tekrarliyor bugn baba kelimesini ve bı kaç cumleyide iki üç kez tekrarladı takılı kalıyor sürekli aynı şeyi tekrarlaması normalmi bunu her seslenişi de yapıyor .