Bendede 2 ay sürdü konak , süt alerjimiz vardı oda yaparmış, vardı zaten. Zeytinyağ karbonat karışımı sürdüm yıkadım ve taradım gercektbe geçti ve bunun yanında minidolin diye bebek şampuanı kullandım çok şükür çıkmıyor artıj, araştırabılırsınız şampuanı