Acemianne26 28 gün oldu dikişlerimin yarısı düştü ama hala gün içinde acıyor kaç günde tamamen iyileştiniz?
tgbkync Benim dikişlerimin hepsinin düşmesi 40 ımı bulmuştu. Ama bunun sebebi enfeksiyon kapmasıydı. Ve sürekli kontrole gittim. Siz de bi doktora görünün isterseniz. Acımaya gelince 3 ay oldu doğum yapalı halen biraz üşütsem fazla yorulsam acır.
Ebrugoktug08 Acemianne26 valla benim dikiş yerim dikildiği gibi şişip morarmıştı sonra taş gibi olmuştu oturamıyordum hiç ağrıdan üstüne kabız olmuştum orası gerildikçe ağlıyordum WC de uzun zaman iyileşmedi şu an 14 ay oldu ona rağmen ara ara sızlıyor dikiş yerim 🙄 vs ben yine hamileyim 😭
Acemianne26 Ebrugoktug08 ayy hayırlı olsun öncelikle inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 🤍 benimde şişti hala da dikiş düşmesine rağmen şişlik var ve her tuvalete gittigimde aglayarak çıkıyorum 😥
rubar72 Ebrugoktug08 ya benimde öyle oldu üç gün bekletildim hastanede dikişler şişmiş morarmıştı ben buz koyuyordum 🥲
Hiraaa Acemianne26 40 çıkmadan dıkıslerım kapandı acıma fln da olmadı şükür ılk hafta çok zorlandım sonra geçti çok dıkkat edıyordum erken ıyılestı
Eren2910 Acemianne26 sizin çokmuş ondan belkide uZun sürer iyileşmesi geçmiş olsun ama iyileşince eskisi gibi merak etmeyin
Ebrugoktug08 Acemianne26 teşekkür ederim canım inşallah ☺️ offf çok iyi anlıyorum bende hep çocuk gibi ağlardım şu an o kabus hala gözümün önünde hala da sızlar oram ☹️