aybarsanasi ilk doğduğundan itibaren gece ve gündüzü ayırt etmesini sağladım hani diyorlar ya doğduğu zaman öğretilmez diye.baaalll gibi öğrendi oğlum çok rahattık gündüz de uyurdu ama az, gece de çok uyurdu. Yani bi gazdan uyanırdı o da olsun o kadar. Şimdi gaz da yok saat en geç 11 oldu mu Uyur sabah 8 e 9 a kadar 3 4 saatte bir sadece karnını doyurmak için kalkar.
3 aylık şu an
ayrıca kundak yaparım hep kundak uykuya geçmesinde çok yardımcı oldu en başından beri, ne piş piş yaptım ne salladım. kundak yapar yapmaz 1 dakika içinde en geç uykuda dalar. kundağı da bıraktım zaten kendi kendine alıştı uyuyor.
onun dışında dediğim gibi en büyük etken en başından beri gece ve gündüzü ayırt ettirdim gece loş Işık’ta uyuttum sabahları hep dışarıyı seyrettirdim . Gece altını alırken bile loş Işık’ta aldım. Çok rahattım sadece ilk zamanlar azıcık zorlandık o kadar .
Şimdi yapmanız gereken YouTube’ girip uyku düzeni nasıl yapabilirsiniz, gece ve gündüzü nasıl ayırt ettirebilirsiniz onu izleyin. Pış pış ve sallamayı hayatınızdan çıkarıp daha pratik yöntemler uygulamalısınız desteksiz uykuya alıştırmalısınız tabii ilk ay destekli Uyur pış pışla Uyur vs ama yavaş yavaş bunu azaltın ya nasıl anlatsam videolar var ben çok araştırdım zamanında ama şimdi Alıştır ilerde çok kolaylık olacak