Badeninannesi07 Bebeğim 8 aylık yere battaniye sermiştim üstünde oturur şekilde oynuyordu arkasında yastik vardı bende yerde yanında oturmustum. Biri seslendi o an bana mutfaktan arkamı dönmemle yastığı arkasından almış kendisi birden arkaya attı kendini kafası halıya geldi çok sert düşmedi sanırım ki çok ağlamadı düşmenin etkisiyle korktu biraz ağladı meme verince sustu hemen. Böyle birşey yaşayan var mı doktorluk bir durum değil bence ama yinede cok korktum 🥺🥺🥺🥺🥺
Balyanak_annesi Badeninannesi07 kusma gozlerde kayma olmadiysa korkma dun buyuk oglum kucugu tam dediginiz gibi dusurdu ama ben tedvir amacli 2 saat uyumadım
Badeninannesi07 Balyanak_annesi ondan önce yemek yemişti düştükten bı 20 dk sonra yüz üstü koydum biraz kustu ama ondan önce yemek yediği için diye düşündüm yani karnın üstüne koyunca bide üstüne meme emmisti yediği gıdalardan bir ksc parça geri çıkardı acaba karnın üstüne koyduğum için mi yoksa düştü diye mi kafayı yiycem 🥺🥺🥺
GameOver Badeninannesi07 geçmiş olsun bence doktorluk acil bir durum oldugunu düşünmüyorum gözlemle her zamankiden farklı bir durum oldugunu düşündüğün bir durum olursa götürürsün canım
Badeninannesi07 GameOver peki kusması yemek yediği için midir karnının üstüne koydum çünkü yani yüz üstü oynaması için ondan sonra kustu bir iki saniye ağladı sonra gülüp oynamaya devam etti ama ben çok korktum🥺
Badeninannesi07 GameOver peki kusması yemek yediği için midir karnının üstüne koydum çünkü yani yüz üstü oynaması için ondan sonra kustu bir iki saniye ağladı sonra gülüp oynamaya devam etti ama ben çok korktum🥺
Mehake Badeninannesi07 gemis olsun daha öncede böyle yediğinde yüzüstü konulduğunda kusuyorsa normal olabilir ama iln dedi kustuysa bu düşmekyle alakalı da olabilir
Plump27 Badeninannesi07 benim bebeğim de o aylarda çook vurdu kafasının arkasını. kaydı düştü bir de boş zemine. İnsan koruduğu halde olunca çok üzülüyor ama bir sorun olmadı çok ağladı sonra emdi sustu devam etti.
GameOver Badeninannesi07 muhtemelen yemek yiyip yüzüstü koymanızdandır zaten çarpma sonrasu kusmalardaa genelde agız dolusu fışkırır gibi olunca korkulması gerekiyor diye biliyorum yinede yanlıs bilgilendirmek istemem
Mariposa Badeninannesi07 çok sert vurmadıysa ve genel durumu iyiyse endişe etmeyin, boyle kazalar olur büyüdükçe
Badeninannesi07 Mariposa halinin üstüne attı kendini yani çok da ağlamadı ama sonrasında yüz üstü koydum oynaması için yediği yemketen bir kaç parça kustu acaba yüz üstü koydum diye mi yoksa düştü diye mi çünkü düşmeden önce yemek yemişti
Mariposa Badeninannesi07 düşme sonrası ağız dolusu kusmak , gözlerde kayma, bilinç kaybı, uyku hali…. Endişelenmeniz gereken belirtiler bunlar. Yüz üstü koydunuz diye kusmustur muhtemelen, kalbinizi ferah tutun
Sldmrt Badeninannesi07 ne yere atmalar ne düşmeler ne vurmalar yaşadık biz şükür birşey olmadı. Korkmayın birşey olmaz. Bebeklerin kemikleri yetişkinlerin ki kadar sert olmadığı için kolay kırılmaz bir de halıya düşmüş merak etmeyin sorun olmaz
Badeninannesi07 Sldmrt teşekkür ederim canım amin inşallah 🤲 içimi rahatlattın valla bu saat oldu uyku tutmadı
Sldmrt Badeninannesi07 bence bebeğin uyuyorsa uyu güzelce dinlen bak bu kadar saat bir şey olmamış daha da olmaz. huzurlu uykular 💙