bbbusratas bnm oğlumda ayniydi gazlı kolik bir bebekti mama kullanıyordum bende aptamil conformil kullaniyodum gaz damlası ise biogia ve relaxtaz kullandim fakat biogia daha iyi geldi 5 damla ve hep ayni satte verdim azda olsa kesiyordi kolik oldugu icin uzun ataklarimz vardi suam 2 yaşında